Pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas Lietuvoje

Lietuvoje
prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas.

Pristatymo būdai ir kainos:

Venipak  paštomatai ir kurjerio paslaugos

https://www.venipak.com/wp-content/uploads/Venipak_Logotype_Purple.png

 

Omniva paštomatai

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis
prekės pristatomos per 5-14 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi
AB “Lietuvos paštas” paslaugomis.

Pristatymo informacija

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių
    pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus
    užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas
    priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3
    darbo dienas po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse
    per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės
    perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo
    pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam
    buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo
    pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų
    trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias)
    dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas
    patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu
    ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės
    numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas
    sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų
    aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų
    pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku
    dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.